تريند

الممثلة بدرية طلبة تنتقد ياسمين عز

انتقدت الممثلة المصرية “بدرية طلبة” تصريحات الإعلامية “ياسمين عز” التي أدلت بها مؤخراً في برنامجها “كلام الناس”، والتي وجهت من خلالها نصائح للنساء في طريقة معاملتهن ومناداتهن لأزواجهن.

لمتابعة آخر الأخبار اشترك بقناة التليغرام t.me/mdiaena

نشرت بدرية في مقطع فيديو، عبر حسابها على فيسبوك  قالت فيه: “إيه يا ياسمين ياختي احنا ماشيين بالعلاج الله يسترك .. كل واحدة فينا فيها اللي مكفيها”.

اقرأ المزيد: صورة مسربة تجمع أحمد أبو هشيمة وطليقته ياسمين صبري

وتابعت: “اللي متجوزة ومستنياها تقوله يا أستاذ محماااا، يا باشمهندس أحمااااد دول ياختي فيهم اللي مكفيهم، يعني بدل ما تطول اوي في المد بالألف والمد بالدال مفيش وقت، الناس بتكح تراب يا ياسمين”.

وأردفت الممثلة المصرية:”مش مستنية منك كده يا ياسمين، أنا الكلكيعة اللي في قلبي منك زادت .. المد في الألف في أحمد والمد في الدال في محمد، ده أنا لو قولتله كده هيديني بطبق الملوخية اللي انا حاطهولي في وشي، هيبقى خراب بيوت”.

واستكملت: “إنتي بتوقعي توقيع غير مشروع خلي بالك .. إنتي ممكن تكوني قاصدة منه خير، لا وقت للدلع المرق .. بصي يا ياسمين إنتي خلتينا فعلا نكلم نفسنا، اهدي شوية”.

يذكر أنه خلال الأيام القليلة الماضية، باتت “ياسمين عز” حديث رواد منصات التواصل الاجتماعي في العالم العربي، لاسيما وعقب تنداول حلقتها كيفية معاملة المرأة لزوجها.

يمكنكم متابعة آخر الأخبار من خلال “تويتر”: ميديانا

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى